Уникална възможност за феновете на колоезденето да станат част от професионален отбор

Евроспорт разширява партньорството си с водещия доставчик на софтуерни решения CA Technologies, който подкрепя първото предизвикателство от състезателните серии “Дом на колоезденето“. Надпреварата се състои от три индивидуални състезания с продължителност един месец, в които могат да се включат велосипедисти с различни умения и опит. CA Technologies партнира на Евроспорт по първото от тези състезания – „Десетият колоездач“, което предизвиква запалените колоездачи да дадат всичко от себе си за шанса да тренират с професионален отбор.

Участниците трябва да направят единичен пробег от минимум 100 километра без почивка в рамките на месец юни, за да имат възможност да спечелят място в тренировъчния лагер на Трек-Сегафредо през месец декември. Уникалната възможност се предоставя от CA Technologies, официален софтуерен партньор на отбора на Трек-Сегафредо.

Подкрепата на CA Technologies за „Десетия колоездач“ разширява ролята на компанията като официален софтуерен партньор на Евроспорт за излъчването на гран туровете. Интегрираното технологично сътрудничество включва създаването на ненадминато преживяване за почитателите на колоезденето, използващи мобилните приложения на Евроспорт, докато гледат телевизия (т.н. second-screen), което бе представено по време на излъчванията на Евроспорт от „Джиро Д‘Италия“.

Коментирайки новото разширено партньорство със CA Technologies, Вивиан Паксинос, вицепрезидент Международни рекламни партньорства в Евроспорт, заяви: „Сътрудничеството ни със CA Technologies вече ни помага да предоставим ненадминато усещане у феновете на колоезденето за близост с техния любим спорт. Тяхната интегрирана технология и софтуерни решения ни дават възможност да предложим на нашите зрители по-добро изживяване на втори екран и по-добри гледни точки на всички видове платформи. Стъпвайки на този успех, ние сме изключително доволни, че в партньорство с тях можем да запалим страстта по колоезденето на феновете от цяла Европа с предизвикателството на „Десетия колоездач“. Тя допълни още: „Създадохме състезателните серии „Дом на колоезденето“ за милионите фенове, които следят нашите предавания, за да им дадем възможност да изживеят и споделят своята страст към колоезденето. Тази кампания е още едно доказателство за нашата отдаденост към спорта и се вълнуваме, че с подкрепата на CA Technologies можем да възнаградим нашите фенове с уникални награди.“

Питър Симпсън, вицепрезидент „Регионален маркетинг“ в CA Technologies, казва: „Щастливи сме, че можем да разширим партньорството си с Евроспорт в полза на почитателите на велосипедния спорт в Европа. Колоезденето е споделена страст за двете компании и сме горди, че подкрепата за „Десетия колоездач“ ще предостави истински незабравимо изживяване за победителя. Отношенията ни с Евроспорт продължават да стават все по-силни, нашите решения спомагат за разширяване на възможностите за интегриране на данни и осигуряването на интерактивно и вълнуващо преживяване на колоездачни състезания пред екраните на различни платформи. Нашето сътрудничество сега се разширява от спонсорство на различни платформи и интегрирани технологични решения до подкрепа за „Десетия колоездач“. Като официален партньор на Евроспорт по излъчването на състезанията от големите обиколки, CA Technologies ще постигне сериозно позициониране на различни платформи като ефирно излъчване, дигитални реклами и спонсорирано съдържание“.

Трек-Сегафредо е отбор, в който базите данни имат огромно значение и се надяваме, че тази кампания ще свърже любителите колоездачи със силата на данните. CA Technologies е един от ключовите ни партньори и сме щастливи да доставим тази безценна награда за състезанието „Десетия колоездач“. Очакваме с нетърпение да посрещнем победителя в тренировъчния ни лагер през декември и обещаваме наистина уникално преживяване“, каза Лука Герчилена, генерален мениджър на Трек-Сегафредо.

Благодарение на инструментите CA API Management и CA App Experience Analytics, Евроспорт за пръв път по време на тазгодишния „Джиро Д‘Италия“ предостави на зрителите интерактивна карта с моментни данни за всеки колоездач. Новите инструменти бяха вградени в съществуващите мобилни приложения и уеб базирани продукти на Евроспорт, като предоставят на феновете възможност да следят всеки изминат метър на колоездачите в състезанието и да получават индивидуална информация за тях, базирана на GPS и биометрични данни като наклон, скорост, сила, ритъм, пулс. Данните се актуализират в реално време.

Тази година Евроспорт радва запалените фенове на велосипедния спорт с над 200 дни живо излъчване и 2300 часа покритие на състезания. Ненадминатото велосъдържание на Евроспорт отново обхваща трите големи колоездачни тура, с ексклузивно и разширено покритие на „Джиро д`Италия“, както и 25 събития от световния тур, включително и петте еднодневни пролетни класики.

Повече информация за „Десетия колоездач“, включително инструкции как да се включиш в състезанието, списък с награди и условия за участие можете да откриете на www.strava.com/eurosport.

За да се включат в сериите „Дом на колоезденето“, участниците трябва да имат профил в социалната мрежа за спортисти www.strava.com. Приложението й може да се свали от App Store или Google Play.

След като се регистрират в Strava, трябва да посетят www.strava.com/eurosport, за да видят пълните условия и да вземат участие в предизвикателствата.

*Предизвикателствата са достъпни за всички жители над 18 години на следните държави: Албания, Андора, Австрия, Азербайджан, Белгия, Беларус, Босна, България, Хърватска, Кипър, Чехия, Дания, Естония, Финландия, Франция, Грузия, Германия, Унгария, Ирландия, Казахстан, Латвия, Лихтенщайн, Литва, Люксембург, Македония, Малта, Молдова, Монако, Норвегия, Холандия, Португалия, Русия, Румъния, Сърбия, Словакия, Словения, Испания, Швеция, Швейцария, Украйна, Великобритания.

Velocafe.bg
Повече в Съвети
30 причини да караме велосипед – част 3

Независимо дали става дума за подобряване на формата Ви, здравето или баланса по банковата Ви сметка, или като екологичен избор,...

Затвори