Как мъж с наднормено тегло се превръща в професионален колоездач

Още в гимназията, Мичъл Сайдс е дете с наднормено тегло и тежи 113 кг. Днес, благодарение на своя брат, той е отслабнал и се състезава за отбора на Elevate Cycling.

В гимназията Мичъл Сайдс е с наднормено тегло, но наблюдавайки своя брат как кара колело, започва и той. Неговата цел не е била да отслабне, а просто да се забавлява. Той разказва, че в началото е карал по около 16 км и се е чувствал изморен, но не се е отказвал, а днес кара по 160 км без проблем, почти всеки ден. Така се трансформира от мъж с наднормено тегло в професионален колоездач.

Днес Мичъл Сайдс е състезател на Elevate Cycling Team и работи като кинезитерапевт и треньор за Source Endurance, чиято цел е да помага за подготовката на други колоездачи.

Преди всяко каране Мичъл яде здравослаовна закуска, богата на протеини, като мляко, яйца или кравайче със сладко или сирене. Протеинът помага на мускулите, особено при тежките тренировки. „Уверявам се, че съм поел около 10-20г протеин преди тежка тренировка“ казва Sides.

По време на каране той яде въглехидрати. След каране поема протеини с някакви въглехидрати, най-често под формата на протеинов възстановителен шейк.

Ето и неговите съвети за отслабване с помощта на колоезденето и здравословното хранене.

БЪДЕТЕ ПОСЛЕДОВАТЕЛНИ

„Последователността е най-важното нещо.“ казва Сайдс. Той не е имал намерения да отслабва, камо ли да стане професионален колоездач. Всичко, което е искал е да се забавлява и да се отдаде на страстта си да кара колело. Мичъл започва да учи физиология в Университета на Тексас и благодарение на това, на карането на колелото, а сега и на треньорската му дейност той научава и казва, че последователността е най-важното нещо.

БЪДЕТЕ ВНИМАТЕЛНИ

За да контролирате загубата на тегло, трябва да следите две важни неща- колко калории ще приемете и какво ще направите, за да ги изгорите.

НЕ СЕ ВМАНИАЧАВАЙТЕ

„Обичам да следя калориите си, но вие не трябва да се супер стриктни“ казва Сайдс. За него е по-важно да се яде здравословна храна, от колкото богато калорийна храна. “ Ако сте прекалено вманиачени в следенето на калории всичко може да се провали“.

Мичъл Сайдс в Strava

Деница Дянкова
Повече в Съвети
30 причини да караме велосипед – част 3

Независимо дали става дума за подобряване на формата Ви, здравето или баланса по банковата Ви сметка, или като екологичен избор,...

Затвори