Евроспорт осигурява ново преживяване на зрителите на големите обиколки

Евроспорт обяви партньорство с водещия на пазара доставчик на софтуерни услуги CA Technologies на различни платформи с цел обстоен анализ на големите обиколки, както и сътрудничество в сферата на интегрираните технологии.

В основата на партньорството е създаването на ненадминато преживяване за почитателите на колоезденето, използващи мобилните приложения на Евроспорт, докато гледат телевизия (т.н. second-screen). Приложението ще е достъпно с отразяването на Джиро Д‘Италия. Благодарение на инструментите CA API Management и CA App Experience Analytics, Евроспорт за пръв път ще предложи на зрителите интерактивна карта с данни за всеки колоездач, за всеки етап от тазгодишния Джиро Д‘Италия и още ключови състезания през сезона.

Новите инструменти ще бъдат вградени в съществуващите мобилни приложения и уеб базирани продукти на Евроспорт, като ще предоставят на феновете възможност да следят всеки изминат метър от колоездачите в състезанието, ще показват индивидуална информация за колоездачите, базирана на GPS и биометрични данни като наклон, скорост, сила, ритъм, пулс. Информацията ще се актуализира в реално време. Евроспорт ще използва новите инструменти и за част от графиките, показвани в ефир, като по този начин каналът ще подобри своето излъчване на живо и ще предостави на феновете и на колоездачните експерти още по-задълбочен анализ.

Eurosport_App_Match_Page

CA API Management ще даде възможност за интегриране на данните за колоездачите в реално време директно в новата интерактивна карта на Евроспорт както и в мобилните и уеб приложения на канала. За да осигури най-доброто преживяване на потребителите, CA App Experience Analytics ще предостави на Евроспорт информация от потребителите в реално време с цел оптимизация на дизайна, навигацията и работата на приложението. Системата ще предоставя на Евроспорт и ключови анализи за приложението, на база на които ще се подобри функционирането и стабилността му.

Евроспорт ще генерира и допълнително дигитално краткоформатно съдържание за колоездене с потока от нова информация, което ще бъде включено в приложението и неговите мобилни и уеб продукти. Сред допълнителните елементи са: превюта и ревюта на етапите, анализ на най-важните моменти, показани в забавен и близък кадър, както и новите епизоди от ексклузивната поредица на Евроспорт „Sport Explainers”, представяща ключовите технически моменти в спорта.

Eurosport_App_Map

Като официален софтуерен партньор на Евроспорт в отразяването на гран туровете, CA Technologies ще има възможност за значително брандиране на множество платформи чрез ефирна и дигитална реклама и спонсорирано съдържание.

Питър Хътън, изпълнителен директор на Евроспорт, коментира: „Винаги търсим начини да подобрим и обогатим отразяването ни на най-големите спортни събития в света. Партньорството и развитието на приложението са гаранция, че правим това за най-значимите колоездачни състезания през тази година. Знаем, че страстните фенове на спорта обичат да имат на разположение в ръцете си всички статистически данни и информация, затова партньорството с CA Technologies, в допълнение към нашето телевизионно покритие, ще даде на феновете на колоезденето достъп до всичко, от което имат нужда“.

„Това е следващата стъпка в нашата дигитална трансформация и системите, предоставени от CA Technologies ще ни позволят да доближим феновете на колоезденето до пелотона повече от когато и да е било. Ще дадем на зрителите възможност да бъдат в центъра на събитията, като им предоставим и по-добро разбиране на състезанието, колоездачите и историите по пътя в момента, в който те се случват“, добави още той.
Лорън Флеърти, главен маркетинг директор на CA Technologies, сподели: „CA Technologies се гордее с партньорството си с Евроспорт и се радваме, че се обърнаха към нас и нашите софтуерни решения API Management и Application Performance, с които да създадат неповторимо преживяване за потребителите. Въпреки че телевизията остава най-разпространеният начин да гледаш големите спортни събития, преживяванията при употребата на втори екран и мобилни платформи, стават все по-важни за зрителите. Използването на решения на CA Technologies ще подобри възможностите на Евроспорт за интегриране на данни, като същевременно ще осигури интерактивно и завладяващо съвместно гледане за феновете и ще отличи значително отразяването на колоездачните състезания на Евроспорт.“

През 2017 г. ненадминатият календар с колоездачни състезания на Евроспорт отново включва трите гран тура с ексклузивно, разширено покритие на Джиро Д‘Италия, както и 25 събития от световния тур на UCI, включително петте еднодневни пролетни класики. Евроспорт ще покаже общо над 200 дни колоездене на живо и 2 300 часа отразяване по всички свои канали през цялата година.

12

Хуaн Антонио Флеча, носител на етапна победа на Тур дьо Франс и водещ анализатор на Евроспорт, коментира: „Партньорството е страхотна новина за почитателите на колоезденето и ще им предостави повече информация за най-престижните турнири от когато и да е било. Данните са изключително важни за професионалните състезатели и екипите им, и сега феновете имат достъп до ключова информация в реално време при живото отразяване на Евроспорт и чрез приложението на канала. Като анализатор, сега имам възможност да вникна още повече в това, което се случва на асфалта и нямам търпение да го разкажа на зрителите по време на сезона“.

За да изживеете всеки етап от гран туровете през тази година по възможно най-добрия начин, свалете приложението на Евроспорт, достъпно безплатно за Apple, Android и Windows устройства.

Velocafe.bg
Повече в Съвети
30 причини да караме велосипед – част 3

Независимо дали става дума за подобряване на формата Ви, здравето или баланса по банковата Ви сметка, или като екологичен избор,...

Затвори