Излиза официалният трейлър на „Дунав Ултра – Филмът“

Готов е официалният трейлър на документалната продукция със заглавие „Дунав Ултра – Филмът“, посветен на популяризирането на велотуризма по поречието на р.Дунав и веломаршрута „Дунав Ултра“ следващ северната граница на България.

На 13 ноември трейлърът ще има своето официално представяне пред публика в рамките на фестивала за екстремни спортове и приключения “Дните на предизвикателствата”

Премиерата на трейлъра ще бъде в неделя от 17.15ч в аулата на Университет по архитектура, строителство и геодезия, на бул. „Христо Смирненски“ 1. 
За “Дунав Ултра 3: River Monsters”:

В края на това лято се състоя необичайно спортно изпитание-риалити. “Дунав Ултра 3: River Monsters” е името на кампанията на 682-километров маратон в подкрепа на велотуризма по поречието на Дунав. Изпитанието премина по едноименния веломаршрут „Дунав Ултра“, следващ поречието на река Дунав до Черно море в рамките на българската граница.

На 20 и 21 август 2016 г четирима атлети-аматьори стартираха в опит да изминат за по-малко от 48 часа разстоянието от най-северозападното населено място на България с.Куделин до най-североизточното населено място с. Дуранкулак, изминавяйки дистанцията на веломаршрута „Дунав Ултра“, редувайки бягане (40 км) с каране на велосипед (640 км). 

Трима от тях успяха да се справят и да завършат в 48-часовото ограничение (47:24 часа), като посветиха постижението на популяризирането на туризма в Дунавския регион и Северния район на България.

Кампанията, предизвика широк интерес сред медиите като беше подкрепена официално и от Министерство на Туризма, Община Видин, Община Свищов и Община Русе.

Събитието можеше да се следи на живо във фейсбук, както и чрез специални GPS устройства, които участниците носиха със себе си.  Общо над 20 хиляди души пък посетиха сайта на веломаршрута Дунав Ултра по време на кампанията, за да се запознаят с целите на предизвикателството – www.dunavultra.com

В същото време, снимачен екип проследи подготовката и засне подробен видеоматериал с основните мотиви на участниците, както и най-интересните и драматични моменти по време на самото изпитание. На 13 ноември ще бъдат представени първите кадри от него.

Нестандартна кампания пък осигури финансиране на част от продукцията. Финансирането на  “Дунав Ултра – Филмът” беше поверено в ръцете на феновете, давайки възможност на всеки желаещ да подкрепи осъществяването му, да закупи оригинален бъф с визията на кампанията.

Световният лидер по производство на спортни аксесоари Buff, изработи продукт с визия на събитието, отказвайки се на 100% от печалбата си в полза на кампанията. 

От печалба се отказаха и магазини “Стената” и “DragZone”, в които се продава лимитираната серия бъф-ове, както и куриерите от “Ин Тайм”, които доставят продукта напълно безплатно до всяка една точка на България.

По време на “Дните на предизивикателствата” от 11 до 13 ноември, всеки желаещ ще може да се снабди със специалния бъф и на място, а само на 13 ноември ще може да види пръв кадри от предстоящата продукция “Дунав Ултра – филмът”.

Преди това екипът, работещ по популяризирането на веломаршрута Дунав Ултра, ще запознае аудиторията с възможностите за туризъм, които той предоставя. Ще представи и любопитни подробности за едно от най-вълнуващите събития на 2016 година директно от участниците в кампанията. 

Екипът на Дунав Ултра ви очаква.

Следвайте facebook страницата на веломаршрута Дунав Ултра.

Посетете официалният сайт на веломаршрута Дунав Ултра.

Velocafe.bg
Повече в Съвети
30 причини да караме велосипед – част 3

Независимо дали става дума за подобряване на формата Ви, здравето или баланса по банковата Ви сметка, или като екологичен избор,...

Затвори