5 натурални напитки, които ще ви помогнат да карате с лекота

Спортните напитки няма да ви помогнат да карате по-бързо. Те само ви набавят веществата, които губите чрез потта по време на колоездене. Но има и други напитки, които оказват положителен ефект върху тялото ви, докато спортувате. Докато карате колело, пийте вода и изотонични напитки, за да поддържате електролитния баланс на организма си, но в почивките опитайте тези напитки за истински резултати.

1. НИСКОМАСЛЕНО МЛЯКО

Количество: 2-4 чаши
Кога да пием: Веднага след по-натоварващо каране (катерения или скоростно каране)
Ползи: Протеинът в млякото възстановява пълноценно мускулните групи, които сте натоварили. Калция и витамин D укрепват костите и биха ви помогнали да изгорите излишните мазнини.

2. ЧЕРЕШОВ СОК

Количество: 2-3 чаши
Кога да пием: Всяка вечер в продължение на седмица преди състезание или дълго каране
Ползи: Спортистите, които пият черешов сок преди маратон, чувстват по-малко болка след финала, отколкото тези, които не са. Съставките на този сок водят до по-бързо възстановяване и ще ви помогне да спите по-добре.

3. ЗЕЛЕН ЧАЙ

Количество: 3-4 чаши
Кога да пием: Всеки ден, най-вече преди каране
Ползи: Кофеинът в зеления чай ще ви помогне да въртите педалите по-дълго. Също така ще ви помогне да изгорите много повече мазнини, благодарение на катехини, съдържащи се в зеления чай, които увеличават многократно изгарянето на мазнини, особено по време на аеробни тренировки, каквото е колоезденето. Катехините имат още много благоприятни ефекти върху организма на човек и са са един от най-мощните антиоксиданти.

4. ДЖИНДЖИФИЛОВА ЛИМОНАДА

Количество: Прибавете една чаена лъжица настърган джинджифил в чаша натурална лимонада
Кога да пием: Ежедневно
Ползи: Джинджифилът съдържа вещества, които действат противовъзпалително и могат да облекчат мускулните болки след натоварване с до 25%. Джинджифилът е широко използван като лекарство срещу много болести и дори е доказано, че лекува раковите клетки.

5. КАФЕ

Кога да пием: Ежедневно, особено преди каране
Количество: Пийте до 3-4 чаши преди каране
Ползи: Кофеинът може да увеличи издръжливостта ви и да забави умората – което да ви помогне да карате по-дълго и бързо. А насладата от вкуса на кафето е като допълнителен бонус.

Източник: Prevention.com

Velocafe.bg
Повече в Съвети
1209220_164025387124822_278254309_n
30 причини да караме велосипед – част 3

Независимо дали става дума за подобряване на формата Ви, здравето или баланса по банковата Ви сметка, или като екологичен избор,...

Затвори